Arkadaşlar bu sorunu yaklaşık 2-3 haftadır çözemedim umarım burda sorumun cevabını bulurum.Sorunum tam olarak şudur : Mesela msnde mail iconuna bastığımda maillerim mozilla firefox'da açılıyor.Ama ben bunun internet explorer'de açılmasını istiyorum nasıl yapabilirim.Windows 7 Kullanıyorum...
Umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır...
Tarayıcı Sorunu !..
0
●292