bu resimler hangi program ile çizilmişler acaba ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu resimler hangi program ile çizilmişler acaba ?
10
●
1.054
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
bu resimler hangi program ile çizilmişler acaba ?
1
2
31-05-2010, 22:08:33
#10
Ahmetlksz
Üyeliği durduruldu
şu ilistrator programını bi tek ben kullanamıyorum herhalde
02-06-2010, 18:22:54
#11
BuGaTTi
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
illustrator'u herkes kullanır ama yeteneği(hayal gücü) olanın elinde bir sanat eserinin aracıdır illustrasyon sanatını araştır..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler