• 31-05-2010, 22:08:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    şu ilistrator programını bi tek ben kullanamıyorum herhalde
  • 02-06-2010, 18:22:54
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    illustrator'u herkes kullanır ama yeteneği(hayal gücü) olanın elinde bir sanat eserinin aracıdır illustrasyon sanatını araştır..