Alışveriş Sitesi Açmak ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alışveriş Sitesi Açmak ?
11
●
1.059
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Alışveriş Sitesi Açmak ?
1
2
14-05-2010, 16:40:09
#10
Chile_Mix
ertuqrul92 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nokia n97 yi 300 e veriyosun sitede bunda bişey yokmu
Replika sanırım (özellilklrden öyle anlaşılıyor)
14-05-2010, 17:27:17
#11
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alıntı
Replika sanırım (özellilklrden öyle anlaşılıyor)
Olmaması mümkün değil zaten o fiyata
16-05-2010, 17:20:37
#12
ertuqrul92
peki ilan sitesinden satışı nasıl yapıcaz ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler