• 14-05-2010, 16:40:09
    #10
    ertuqrul92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nokia n97 yi 300 e veriyosun sitede bunda bişey yokmu
    Replika sanırım (özellilklrden öyle anlaşılıyor)
  • 14-05-2010, 17:27:17
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Replika sanırım (özellilklrden öyle anlaşılıyor)
    Olmaması mümkün değil zaten o fiyata
  • 16-05-2010, 17:20:37
    #12
    peki ilan sitesinden satışı nasıl yapıcaz ?