ilk web site isimi aldim
23
●1.262
- 05-05-2010, 00:42:13yeni başlayan birisi için joomla karışık bir sistem html yap benceK_E_M_O adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2010, 00:51:44arkadaslar web page maker kullanan var mi acaba sitenin altinda banner reklami var sanki o indexleri ftp ye attigimizda sitede gorunur mu acaba bilgisi olan var mi ? joomla karisik gibi harbiden web page maker d ile baya kolay gidio ama su reklam olayi yoksa 2 gun surmez gibime gelio.
- 05-05-2010, 01:57:12Misafirhocam bencede internetten html bir template indirip üzerinde editle hem böylece kendinide geliştirmiş olursun
- 05-05-2010, 11:49:00Ağalar WePageMaker da yapıcam sorun cıkarsa Html e donerim yalnız ben piyasayı bilmiyorum web site yapan arkadaşlar genel tanıtım sitesi ama firma urun resimleri detaylı olcak ne kadar istemeliyim haksızlık olmasın ili tarafa da. 6-7 sayfa suan gorunen ıcerık resımlerle uzar tabı ortalama birsey soylersenız yardımcı olmus olursunuz.
google ye free template yazmaniz yeterli editleme konusunda Macromedia Dreamweaver 8 onere bilirim kolay gelsin.