Arkadaslar sizlere sorularım var... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaslar sizlere sorularım var...
2
●
228
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Arkadaslar sizlere sorularım var...
27-04-2010, 18:23:15
#1
J4CK
Üyeliği durduruldu
HOST+DOMAİN ALDIM.LİNUX.directadmin paneli var.
Arkadaslar ftp den site dosyalarimi attim.Bundan sonra yapmam gerekenler nedir siralıyacak olan varmi ltfn.
SSL nasil kapatilir... yardim
27-04-2010, 19:05:36
#2
Mp3SouL
öncelikle ne kurmak istiyorsunuz
27-04-2010, 22:17:41
#3
J4CK
Üyeliği durduruldu
film forum sitesine yakısacak bir tema..Ücretsiz olcak yada kırılmıs.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler