açılır popup nası yapıır ?
3
●849
- 10-04-2010, 18:17:01Üyeliği durdurulduhttp://www.hazir-kod.net yerine sitenin ismiAlıntı
.
Kaynak: http://hazir-kod.net/kodgoster.asp?i...-pencere-acmak - 11-04-2010, 01:43:37Üyeliği durdurulduarkadaş burada güzel bir şekilde anlatmış senin kaydettiğin sayfandaki body tag'ınaceyhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<body onLoad="NewWindow('http://www.siteadresi.com','Popup','465','600','fullscreen','front');" >onload ile başlayan kısmın tamamını eklemen yeterli olur ya da kendi sitendeki <body> tag'ını kaldırıp bu tag ı oraya ekleyerek dene Popup, 465, 600, fullscreen yazan yerler ise açılacak olan pencerenin boyutları
Saygılarımla iyi çalışmalar
.