• 28-03-2010, 17:58:25
    #1
    merhaba smf den vbulletine geçmeyi düşünüyorum bu konuda uzman bir arkadaşa ihtiyacım var..bu geçişte sitemde veri kaybı olmaması gerek..
  • 28-03-2010, 17:59:37
    #2
    veri kaybı olmaz sadece şifre değişikliği olur onuda yeni şifre talebi ile giderilebilir.
  • 28-03-2010, 18:02:04
    #3
    evet sadece şifrelerin sıfırlandığını duymuştum peki bu konuda kim destek verebilir bana
  • 28-03-2010, 18:06:12
    #4
    ücretli olarak yardımcı olabilirim. uygunsa özel mesaj atarsınız.
    itraterimden yaptığım işlere bakabilirsiniz.
  • 28-03-2010, 18:09:10
    #5
    Perspektifkf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sadece şifrelerin sıfırlandığını duymuştum peki bu konuda kim destek verebilir bana
    bu iş çok meşakatli bir iştir bu sebepten kimse ücretsiz destek vermez, sanmıyorum yani eğerki ücretli destek istiyor isen Mf.Rub kullanıcı isimli arkadaşı tavsiye ederim vbulletin işinde profesyoneldir.
  • 28-03-2010, 18:13:35
    #6
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mf.Rub kullanıcı isimli arkadaşı tavsiye ederim vbulletin işinde profesyoneldir.
    cevap için teşekkürler ikinizede.. mf.ruba özel mesaj gönderdim
  • 28-03-2010, 19:52:51
    #7
    Kurumsal Üye
    Merhabalar, öncelikle hazırlamış olduğum anlatımı bir inceleyin, https://www.r10.net/vbulletin/74540-i...u-anlatim.html

    Halen destek ihtiyacı hissediyorsanız ücretli olarak yardımcı olabilirim. Bunun yanı sıra kendiniz uğraşmak isterseniz forumda sorularınızı sorabilirsiniz.
  • 28-03-2010, 20:54:25
    #8
    ilgilendiğin için teşekkürler onurs mf.arkadaşla anlaştık ama anlatımını okuyacağım sağol