• 12-06-2007, 13:17:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar pr5 domainim var.
    acaba toplist sitesi açıp para kazanıp+pr yi yükseltmeye mi kasayım yoksa blog , eğitim , tatil sitesi açarak pr mi arttırıp domaini mi satayım

    amaç para kazanmak bu arada

    teşekkürler
  • 12-06-2007, 13:17:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    satıcaksan çabuk sat elinde pr0 olarak kalmasn
  • 12-06-2007, 13:21:29
    #3
    adı ne güzel bişi ise alabilirim
  • 12-06-2007, 13:27:41
    #4
    emirx'in yazısı vardı, yabancı içerikli gezi, tatil sitesi yap sonra parayla link eklet yabancı sitelerden
  • 12-06-2007, 13:37:18
    #5
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satıcaksan çabuk sat elinde pr0 olarak kalmasn
    Çok emin konusuyorsunuz . Nerden bileceksiniz PR 0 olacağını .

    omega ;
    Wordpress kur . Bir konuya yönel . Konu felan ekle günlük . Para kazanmak istiyorsan EmiRX in yazısı var . Link ;

    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...a-kazanin.html

    PR sini yükseltmek istiyorsan , eğer siten Directory sitesi aç . Zorunlu kod eklemeyi koy . Yabancı olması daha iyi olur . Zamanla PR artar . Vede link satarak parfa kazanırsın . ( AMA Piyasayı düşürmeden )


  • 12-06-2007, 13:38:20
    #6
    Adam belki satmak istiyor
  • 12-06-2007, 13:40:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    WebStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok emin konusuyorsunuz . Nerden bileceksiniz PR 0 olacağını .

    omega ;
    Wordpress kur . Bir konuya yönel . Konu felan ekle günlük . Para kazanmak istiyorsan EmiRX in yazısı var . Link ;

    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...a-kazanin.html

    PR sini yükseltmek istiyorsan , eğer siten Directory sitesi aç . Zorunlu kod eklemeyi koy . Yabancı olması daha iyi olur . Zamanla PR artar . Vede link satarak parfa kazanırsın . ( AMA Piyasayı düşürmeden )



    ben konuşmamda bir eminlik göremedim sadece bir tahmin domain boş duruyor diyor pr6 olmasını bekleyemem elbet
  • 12-06-2007, 13:57:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    domaini bugun aldım yönlendirmeleri yaptım.
    bilmiyorum site ismi yazmak kurallara uygun mu ama ;
    www.carsandtoyz.com
    http://www.iwebtool.com/rank?domain=carsandtoyz.com
    ismi pr 5 . namecheap.com da duruyor .
    150$ - 200 ytl düşünüyorum satmak için ama piyasayı pek bilmiyorum.

    mesaj sayımın az olduğuna bakmayın çoğu kişi beni tanır neyse..

    ilginiz için teşekkürler bir satma işini gündeme getireyim.olmadı phplink scriptini kurarım..

    teşekkürler
  • 12-06-2007, 14:05:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebStyle

    sitelere çok günlük giremiyorum. 2-3 günde bir giriyorum.toplist mantıklı geldi bana ek bazı hizmetlerde sunabilirim.
    dili ingilizce olsun diyorsunuz değil mi ?