• 11-06-2007, 14:46:50
    #10
    ben işbankasından birininin ismine havale yaptım hesabım falan yoktu 150 ytl için 15 ytl aldılar
  • 11-06-2007, 15:49:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Pttden at 3 ytl ))
  • 11-06-2007, 16:19:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FBFERDIKUCUK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pttden at 3 ytl ))

    3,5 sanırım isme havale (ptt)
  • 11-06-2007, 17:17:00
    #13
    akbank hesabın varsa akbank btm den havale ücreti ödemeden yatırabilirler. ( yatıranın kart hesap vb hiçbirşeye ihtiyacı yok )
  • 11-06-2007, 20:02:02
    #14
    ben sürekli gittigidiyordan bişeyler alıyorum.en iyisi garantiden de bi hesap açmak olacak sanırım