Havale ücreti hakkında? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Havale ücreti hakkında?
13
●
3.343
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Havale ücreti hakkında?
1
2
11-06-2007, 14:46:50
#10
noxious
ben işbankasından birininin ismine havale yaptım hesabım falan yoktu 150 ytl için 15 ytl aldılar
11-06-2007, 15:49:52
#11
FBFERDIKUCUK
Üyeliği durduruldu
Pttden at 3 ytl
))
11-06-2007, 16:19:41
#12
mstgngr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
FBFERDIKUCUK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pttden at 3 ytl
))
3,5 sanırım isme havale (ptt)
11-06-2007, 17:17:00
#13
xlenonz
akbank hesabın varsa akbank btm den havale ücreti ödemeden yatırabilirler. ( yatıranın kart hesap vb hiçbirşeye ihtiyacı yok
)
11-06-2007, 20:02:02
#14
fatihbaz
ben sürekli gittigidiyordan bişeyler alıyorum.en iyisi garantiden de bi hesap açmak olacak sanırım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler