• 01-03-2010, 22:52:58
    #1
    Metin2 forumu, yeni actık arkadasla sizce nasıl, değerlendirmeniz nedir.. daha yeni ama m2 ile ilgileniyorsanız cok güzel bir site, teşekkürler

    m2Hile.com
  • 03-03-2010, 21:07:29
    #2
    lütfen beyler yorumlarınızı bekliyorum en azından güzel veya kötü yazın site yukarda kalsın plss
  • 03-03-2010, 21:13:06
    #3
    Forumunuza girdim Metin2 Oyununu bilmediğime rağmen. İlk konu dikkatimi çekti Metin2 yasaklandı diye bir başlık Temanız çok güzel Eğer ki oyun ile uyumlu bir temaysa çok ses getireceğe benziyor begendim şahsen. Başarılar dilerim.
  • 03-03-2010, 21:17:22
    #4
    www.metin2hile.net

    içerik olarak 3 fark bulunuz
  • 03-03-2010, 21:22:38
    #5
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.metin2hile.net

    içerik olarak 3 fark bulunuz
    önce biraz alıntı yapcaz heralde forum yeni sonuçta..
  • 03-03-2010, 21:23:10
    #6
    DeLiGeNnC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumunuza girdim Metin2 Oyununu bilmediğime rağmen. İlk konu dikkatimi çekti Metin2 yasaklandı diye bir başlık Temanız çok güzel Eğer ki oyun ile uyumlu bir temaysa çok ses getireceğe benziyor begendim şahsen. Başarılar dilerim.
    Teşekkürler yorumunuz için..
  • 03-03-2010, 21:25:37
    #7
    biraz ? alıntı yapmadığın yer göremedim ben Hayır tamam konularımı çal , al tamam forumlarıda çal ama titleyi bari kendin bir şeyler yaz yahu ?

    Birde - rep vermiş , hemen baltalıyorsun diye konumu , yahu ne kadar yüzsüzsün sen . Bütün içeriği benden çalmışsın, database'i bulsan onu yükleyeceksin resmen birde tutup bana konumu baltalıyorsun diyorsun ...