Joomla Temada Eklentileri Kuramadım.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Joomla Temada Eklentileri Kuramadım..
1
●
279
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Joomla Temada Eklentileri Kuramadım..
01-03-2010, 22:25:24
#1
Med35
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar elimde bir jOOmla teması var kurdm ama yapamadım eklentılerı vs :S
http://rapidshare.com/files/84878722/yt_beyond.rar
tema bu
Arkadaşlar Ben Modülleri yapamadım acaba yardım edebilirmisiniz arkadaşlar lütfen Şimdiden ilgilenenlere teşekkurler....
Msn :
yardim@sitenburada.com
01-03-2010, 22:32:39
#2
Med35
Üyeliği durduruldu
ben Kurdum ama şöyle oldu eklentileri felan yapamadım..
www.renklizaman.com
böyle oldu hıc alakası yok yani yardım ediniz.
yardim@sitenburada.com
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler