Arkadaşlar Selamun Aleykum kolay gelsin herkeze benim şöyle bi sorunum var arkadaşlar ben alan adım ile domains.live.com adresinden msn alamıyorum alırken veren hata şu
This domain name can't be used because it contains a protected word or inappropriate language. Please contact support if you feel this is not the case.
Açıklaması :Bu etki alanı kullanılamaz çünkü korumalı bir kelime veya uygunsuz bir dil içerir eğer bu durumun böyle olmadıgını düşünüyorsanuz müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz
Arkadaşlar ne olur bana yardım edin Support seçenegini seçdigimdede ingilizce yazılar çıkıyor tamam ingilizcemiz var ama bu kadarda abartılı degil biri bana yardımcı olabilirmi lütfen şimdiden teşekkürler arkadaşlar Selametle...
Alan Adım İle Msn Alamıyorum :(
5
●566
- 15-02-2010, 11:17:05
- 15-02-2010, 11:44:04Almış olduğun @siteadi.com adresinin cpanel'inden webmail açıcaksın aynı isimde mail cpanel'e gelicek.RotweilleR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2010, 11:48:46Yani Maillerimi CpaneL denmi yöneticem bundan sora yoksa oraya aktiflik Mail'imi gelecek ?
- 15-02-2010, 11:53:06Ustam Eline Saglık Sonunda Yapdım Cok SagolErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle