Vbulletin Forum Alacam
2
●381
- 12-02-2010, 11:49:41Vbulletin Sınırsız bir forum alacam. Adam forumu 2005 yılında almış 30 TL ye satacak ama güncellemeleri yok. Sizce fiyat iyimi ve 2010 tarihine kadar güncellersem ne kadar para öderim. Birde Alımı nasıl yapacam forumu nasıl alacam? Lisansı nasıl aktif edecem?
- 12-02-2010, 13:03:35Kisaca soyle aciklayayim,vBulletin 4.0 surumunden onceki versiyonlar da vBulletinde olan son degisiklikten sonra yillik yada omur boyu lisans kaldirildi.Eger elinizde 3.8.4 lisans varsa vBulletin guncellemelerini yapabilirsiniz ama yeni cikan 4.0 ve guncellemelerini kullanamazsiniz.Su an guncelleme suresi bitmis bir vbulletin yazilimi icin $175.- Yazilimi yeni alirsaniz $195.- odemek gerekiyor.yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu almak icin domaini kendi uzerinize kayit ettirin,vbulletin lisans degisimi icin lisansin alindigi e-mail, isim, adres vb bilgiler sizin adiniza vbulletin.com dan onaylandiktan sonra transferi yapilir. - 12-02-2010, 19:43:34teşekkürler demekki araştırmadan birşey almamak gerekiyormuş. Ortalıkta uyanık çok