Biosa girebiliyorum Biosta klavye çalışıyor. Fakat bilgisyarı boot yaptığım zaman cdrom desteği ile çalıştır diyorum. Msdosa girdiği zaman klavye çalışmıyor.
Bunun için bıosta ayar yapılması lazımmış heralde. Fakat interntte araştırdığım ayarları kendi bıosumda göremedim. Kasa çok yeni olduğu için bıosta çok değişik.
Bıos sürümü : WBIBX10J.56A.0165 2009 1110 1916
Yardımlarınız için şimdiden tşk.