yaptığım tema tasarımlarını browserlar güzel açıyorlar ve temadan istediğim randımanı alıyorum. Fakat i.exploler da temanın güzel ve işlevlerini yerine getirmesine rağmen sol altta sarı üçgen içinde siyah ünlem yanında da "sayfada hata" uayrısını görüyorum.

hatanın detaylı bilgisi bunlar fakat bana hatayı düzeltmeme imkan vermiyor.
Web sayfası hata ayrıntıları

Kullanıcı Aracısı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.4)
Tarih damgası: Mon, 1 Feb 2010 13:26:22 UTC


İleti: Nesne bekleniyor
Satır: 261
Karakter: 1
Kod: 0
URI: http://localhost/forum/
nasıl bir yol izlemem gerekir?
teşekkür ederim.