Arkadaslar adport ödeme talebinde bulundum 1 haftayi gecti halne islemde, simdi sorum, bu kadar sürmesi normalmi yada daha uzun sürenler oldumu
saygilar.
adport ödeme süreci
4
●331
- 28-01-2010, 00:44:42Eger bir bilgin varsa biraz daha aciklayici yazarmisin? neden yapmiyor ne zaman yapacak aciklamami yaptilar vs.?ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle