• 24-01-2010, 21:01:53
    #1
    Arkadaslar adport ödeme talebinde bulundum 1 haftayi gecti halne islemde, simdi sorum, bu kadar sürmesi normalmi yada daha uzun sürenler oldumu
    saygilar.
  • 28-01-2010, 00:15:03
    #2
    görüs bildirecek kimse yokmu:S
  • 28-01-2010, 00:19:51
    #3
    ödeme yapmıyor
  • 28-01-2010, 00:44:42
    #4
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yapmıyor
    Eger bir bilgin varsa biraz daha aciklayici yazarmisin? neden yapmiyor ne zaman yapacak aciklamami yaptilar vs.?
  • 28-01-2010, 00:46:44
    #5
    Ödeme yapmıyor mu?