Adhood Giriş Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adhood Giriş Sorunu
1
●
427
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Adhood Giriş Sorunu
17-01-2010, 19:04:02
#1
swat_tr
Üyeliği durduruldu
Adhood kullanıcı adı şifre doğru olmasına rağmen sürekli yanlış diyor. Arada bir giriyor fakat sonra gireceğim zaman yine kullanıcı adı şifre hatalıyor diyor. Benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı ?
17-01-2010, 22:25:50
#2
swat_tr
Üyeliği durduruldu
Şifremi unuttuk dediğmi zaman bile kullanıcı adı şifre yanlış diyor. Adhood kullanan yok mu başka ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler