• 15-01-2010, 23:01:15
    #1
    Yeni VPS aldım ancak burda webloader scripti çalıştıramadım. Sadece index dosyası koyduğumda site açılıyor ama full scripti atınca sayfa sıkışıp kalıyor sebebi ne olabilir. Webloader için gerekli bileşenler nelerdir. YArdımcı olabilecek varmı?
  • 15-01-2010, 23:02:03
    #2
    lisans
  • 15-01-2010, 23:04:31
    #3
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lisans
    2 yıldır diğer hostta istemediği lisansı şimdi mi istiyor ?
  • 16-01-2010, 00:26:32
    #4
    blntplt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır diğer hostta istemediği lisansı şimdi mi istiyor ?

    varez kullanıyorsan neden buradan yardım istiyorsun indirdigin yerden yardım iste.
    Senin gibi webmasterlara ihtiyacı yok sitemizin
  • 16-01-2010, 00:27:50
    #5
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varez kullanıyorsan neden buradan yardım istiyorsun indirdigin yerden yardım iste.
    Senin gibi webmasterlara ihtiyacı yok sitemizin
    ne diyim hocam yılda bi nete giriyon onda da yakaladın elemanı