• 13-01-2010, 04:41:16
    #1
    selamlar arkadaşlar birşey danışacam sizlere

    mesela bazı sitelerde var

    www.siteadı.com

    bazıları ise www2.siteadı.com www33.siteadı.com olarak yapılıyo bu nasıl olur bilen varmı yardımcı olabilirmi
  • 13-01-2010, 04:50:03
    #2
    www2 aslında bir subdomain ( Alt Alan ) bu aslında belirli ziyaretçileri sunucu çok fazla yormamak amacıyla oraya yönlendirerek daha uygun hale getirmeye işe yarar.
  • 15-01-2010, 20:25:30
    #3
    Bir nevi load balancing sistemi.
    1. sunucu www
    2. sunucu www2
    3. sunucu www3 vb. şeklinde verilip ziyaretçileri sunuculara dağıtma yöntemi.