.MHT Düzenliyebilirmiyiz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
.MHT Düzenliyebilirmiyiz ?
3
●
507
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
.MHT Düzenliyebilirmiyiz ?
12-01-2010, 23:03:11
#1
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Merhaba Arkadaslar İnternet Explorer'ın Siteleri Farklı Kaydet İle Kaydettiği Siteleri .MHT İle kaydediyor bunları düzenleme seçeneğimiz varmı ?
12-01-2010, 23:12:04
#2
CakirTurk
Üyeliği durduruldu
explorer'da tekrar aç sağ tıkla kaynak kodları de al o kodları istediğin gibi düzenle
resimleri tekrar kaydetmen gerekecektir. çünkü resimler mht içinde gömülü oluyor bildiğim kadarıyla
12-01-2010, 23:12:54
#3
MertoziS
Üyeliği durduruldu
Onu Biliyorum İşte
Onu Diyorum Onun İçin Mht'leri Düzenlemem Gerek
12-01-2010, 23:33:03
#4
CakirTurk
Üyeliği durduruldu
Mht'leri maxton diye bi progrmı var windows'un onunla düzenleyebilirsin belki
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler