Arkadaşlar siteme bi tane salak böyle bir konu açmış.Diğer adminde banlamış.Napmaya çalışmış bu salak? Sitemde ***** kesinLikLe yok..
Backlink falan mı almaya çalıştı acaba
Bu salak napmaya çalışmış
52
●4.743
- 16-05-2007, 01:20:48galiba bir bot lonely.
bu da yeni türedi benim forumuma da yaklaşık 2 3 gun once aynı nick ile kayıtlı idi "uropian" nicki ile. Bu nick ile seninkine benzer şekilde ama içinde fotonunda bulunduğu bir adul topic mevcuttu silip banladım hemen. Daha neler gorucez allah bilir
- 16-05-2007, 01:26:34Üyeliği durdurulduBundan önceki reklamıda senin dediğin gibi resim vardı.akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bununla İlqili Konu Actım Ben, Dakka Bası Siteme Yabancı Biri Üye Olup P*o*r*no Sitesi Reklamını Atıyor