• 06-01-2010, 11:58:00
    #1
    Arkadaşlar benim haber sitem var ve haberlerin altında röportaj yada görüntü varsa video yayınlıyorum.Videoları bir tv çerçevesi içerisinde göstermek istiyorum.
    Yani bir lcd tv veya tv resmi olacak ortası boş.İçinde video oynayacak.Yapan yada şöyle yaparsın diyenlerden yardım bekliyorum.
  • 06-01-2010, 18:52:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Photoshop programını kullanmayı biliyorsan çok basit yaparsın

    AŞAMA:

    Photoshop programını aç sonra videonun boyutlarında kare veya dikdörtgen çiz kardeşim. Ondan sonra çizdiğin kare veya dikdörtgenin dış alanını kendine göre düzenle birşeyler yap

    Ve sonra WEP PAGE olarak kendine göre düzenle ve WEP PAGE olarak kaydet...

    Daha sonra FRONTPAGE veya DREAMWEAVER programı ile videonu rahatlıkla koyabilirsin
  • 17-01-2010, 16:45:39
    #3
    Ben yanlış anlattım galiba.Montajla koymak değil bahsettiğim.Siteme eklediğim videoların bir tv içinde oynamasını istiyorum.Siteye normal bir video koyacağım ve bu video kodunu ekledikten sonra bir tv resmi içinde görünecek.
  • 18-01-2010, 04:30:51
    #4
    CSS ile yapılır. Tv resmi bulunur, verilen div'de resim arka plan olarak ayarlanır, o divler içinde video oynattığın zamanda tv içinde video oynatmış olunur.
  • 18-01-2010, 15:05:54
    #5
    Tv resmini ayarladım ekran kısmı boş ve png halinde.İş css ye nasıl bir kod eklemeye kaldı? Sonrada div içine resmi arkaplan olarak ayarlama.Video ekrana tam oturacakmı birde o var.
    Şu işi çözersek faydalanacak bir sürü webmaster var.Ben içi boş plazma tv hazırladım çünkü yapabileceğim bu.Onu paylaşabilirim.Diğerleri konusunda yardımcı olabilecekleri bekliyorum.
  • 18-01-2010, 15:10:56
    #6
    <div class="resim">
    <div class="video">
    </div>
    </div>

    .video
    {
    height*px;
    width*px;
    padding-toppx;
    padding-leftpx;
    }
    resim inde css ini ayarladıktan sonra tamamdır .
  • 18-01-2010, 15:14:54
    #7
    Çok teşekkürler ama sanırım ben bu işi yapamayacağım.
  • 18-01-2010, 15:20:51
    #8
    <table width="489" height="491" background="http://www.cazforum.com/caz/Themes/default/images/tv.gif" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td align="center" valign="top"><br><br><br><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/$1" ></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/$1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object></td></tr></table>
    Smf de kullandığımız bi kod istediğin şekilde kullanabilirsn .
  • 26-05-2010, 17:23:30
    #9


    Kardeşim ne yaptıysam videoyu ortalayamadım