Bedava Sms Atmak Istermisiniz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedava Sms Atmak Istermisiniz ?
25
●
3.752
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Bedava Sms Atmak Istermisiniz ?
1
2
3
14-05-2007, 04:33:40
#1
SefaCan
BEDAVA SMS ATMAK İSTERMİSİNİZ ?
yapmaniz gereken tek sey
http://www.reklamodasi.com
sitesine girip sms atmaya baslamaniz teşekkürlerinizi bekliyorum
14-05-2007, 04:40:17
#2
MuratCem
az önce denedim mesaj anında geldi. ama 1-2 güne kalmaz gümler
14-05-2007, 04:40:17
#3
zedrh+
Misafir
Send FREE SMS!
hmm
14-05-2007, 10:56:59
#4
Gmail
Üyeliği durduruldu
Bırak Bu Ayarkları ... Zaten 1 Sms in Fiyatı Nedir ki? Bu Tür Servislere Telefon Numarası Vermek Ne Derece Güvenli Tartışılır....
14-05-2007, 11:57:03
#5
mehmetali
MuratCem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
az önce denedim mesaj anında geldi. ama 1-2 güne kalmaz gümler
gümlemiş bile
14-05-2007, 11:58:43
#6
Labidu
Misafir
Hayır hala atılıyor anında ulaşıyor.
14-05-2007, 12:05:05
#7
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
Denedim anında geldi, inşAllah bir sorun olmaz...
14-05-2007, 12:15:51
#8
Ersin
"Bize Teşekkür Etmek için sadece sizden istediğimiz aşağıdaki linkteki siteye girip açılan sayfadan 1. linke tıklamanızdır..."
diyor arkadaşlar bir teşekkur edin isterseniz
14-05-2007, 12:16:30
#9
Labidu
Misafir
Hizmeti kendi sağlamıyorki.?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler