• 30-12-2009, 13:25:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar bazı sıteler fılmlerı kendı serverlerı uzerıne yukleyıp download ızını verıyorlar acaba bunu yapmak serbesmı sakıncaları varmı ?
  • 30-12-2009, 13:37:10
    #2
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Cezası çok büyük, Fransa ve Hollanda sunucuları bu yüzden tercih ediliyor.
  • 30-12-2009, 13:38:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezası çok büyük, Fransa ve Hollanda sunucuları bu yüzden tercih ediliyor.
    pekı o zaman cezası yokmu
  • 30-12-2009, 14:35:24
    #4
    r19
    Üyeliği durduruldu
    ysf_037 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pekı o zaman cezası yokmu
    Hollanda ve Fransa da pek ilgilenmiyorlar, takmıyorlar.
  • 30-12-2009, 22:42:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    baska bilgisi olan arkadaslar varmı ?