Yedek yüklerken hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yedek yüklerken hata
3
●
616
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Yedek yüklerken hata
12-05-2007, 13:03:21
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Alıntı
SQL query:
CREATE TABLE `comment` ( `id` int( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
`yazar` varchar( 20 ) default NULL ,
`yorum` text,
`tarih` varchar( 10 ) default NULL ,
`sid` varchar( 5 ) default NULL ,
`active` char( 1 ) NOT NULL default '0',
PRIMARY KEY ( `id` )
) ENGINE = MYISAM AUTO_INCREMENT =26 DEFAULT CHARSET = latin5;
MySQL said:
#1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT CHARSET=latin5' at line 9
Yedek yüklerken böle bir hata alıyorum.Neden arkadaşlar??
12-05-2007, 15:10:06
#2
ErsaT
Şu kısımları;
Alıntı
) ENGINE = MYISAM AUTO_INCREMENT =26 DEFAULT CHARSET = latin5;
Şöyle denermisin.
Alıntı
);
12-05-2007, 15:38:04
#3
Erol
Üyeliği durduruldu
Olmadı
:S:S
12-05-2007, 16:07:51
#4
Misafir
Hostcuna Söyle Ssh Açtır 2 dakika Türkçe Karakter Yok Bilmem ne Olmadan Yükle yada yedeği Gönder O Yüklesin
1 Ayda 4 Sunucu Değiştirdim + veri tabanlarını Convert ettim En Ufak Pürüz yaşamadım Bu konularda ...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler