• 12-05-2007, 13:03:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    SQL query:

    CREATE TABLE `comment` ( `id` int( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
    `yazar` varchar( 20 ) default NULL ,
    `yorum` text,
    `tarih` varchar( 10 ) default NULL ,
    `sid` varchar( 5 ) default NULL ,
    `active` char( 1 ) NOT NULL default '0',
    PRIMARY KEY ( `id` )
    ) ENGINE = MYISAM AUTO_INCREMENT =26 DEFAULT CHARSET = latin5;



    MySQL said:
    #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DEFAULT CHARSET=latin5' at line 9
    Yedek yüklerken böle bir hata alıyorum.Neden arkadaşlar??
  • 12-05-2007, 15:10:06
    #2
    Şu kısımları;
    Alıntı
    ) ENGINE = MYISAM AUTO_INCREMENT =26 DEFAULT CHARSET = latin5;
    Şöyle denermisin.
    Alıntı
    );
  • 12-05-2007, 15:38:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Olmadı:S:S
  • 12-05-2007, 16:07:51
    #4
    Hostcuna Söyle Ssh Açtır 2 dakika Türkçe Karakter Yok Bilmem ne Olmadan Yükle yada yedeği Gönder O Yüklesin

    1 Ayda 4 Sunucu Değiştirdim + veri tabanlarını Convert ettim En Ufak Pürüz yaşamadım Bu konularda ...