• 17-12-2009, 16:41:37
    #1
    benim r10da repim 1ken -1 oldu ancak ben birsey yapmadim ki acaba niye dustu ogrenebilirmiyim arkadaslar
  • 17-12-2009, 16:42:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/usercp.php


  • 17-12-2009, 16:42:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Birisi yazdığın mesajı beğenmeyip - rep vermiştir o yüzden düşmüştür.Ayrıca rep konusu açmak yasak önce destan gibi olan kuralı gözden geçir (:
  • 26-12-2009, 23:51:41
    #4
    Evet yazdığın mesaj birinin hoşuna gitmemiş - rep verip repini düşürmüş
  • 27-12-2009, 00:11:25
    #5
    iyi senin mesajlari hosuna gitmemis -rep vermisler adam bizim nick i beyenmiyor -rep veriyor yol gecen hani oldu forum webmaster forumu degil cocuk bakim yurdu
  • 18-03-2010, 03:53:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok garip insanlar var ancak boşver fazla da takma.Yahu +rep vereyim arkadaşa dedim bu konuda rep terazisi yok neden acaba
  • 18-03-2010, 04:27:08
    #7
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip insanlar var ancak boşver fazla da takma.Yahu +rep vereyim arkadaşa dedim bu konuda rep terazisi yok neden acaba
    rep terazisi permalinkin yanında yani senin yazını yazdığın tablonun en üstünde sağda
  • 18-03-2010, 04:41:12
    #8
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep terazisi permalinkin yanında yani senin yazını yazdığın tablonun en üstünde sağda
    Konu hortlamış kilit terazi ondan çıkmıyor eski konu.