r10 raple ilgili
7
●1.151
- 17-12-2009, 16:41:37benim r10da repim 1ken -1 oldu ancak ben birsey yapmadim ki acaba niye dustu ogrenebilirmiyim arkadaslar
- 17-12-2009, 16:42:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 26-12-2009, 23:51:41Evet yazdığın mesaj birinin hoşuna gitmemiş - rep verip repini düşürmüş
- 18-03-2010, 04:27:08rep terazisi permalinkin yanında yani senin yazını yazdığın tablonun en üstünde sağdazulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2010, 04:41:12Konu hortlamış kilit terazi ondan çıkmıyor eski konu.slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle