• 17-12-2009, 11:33:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar!

    Kendi sunucumuza yüklediğimiz oyunlar, videolar, dosylaLar vb.. bize nasıl bir katkısı oluyor acaba ?
  • 17-12-2009, 15:57:35
    #2
    cevap yokmu ???
  • 17-12-2009, 16:04:32
    #3
    nasıl mı bos yere alan kaplarsın o kadar ha avantajı devamlı erişilebilirlik iyidir

    başka siteler kapalı ise seninki nin işlevselligi gitmez
  • 17-12-2009, 16:05:42
    #4
    bazıları kar elde edebilmeyle ilişkisi olduğunu söyledi de..nasıl olduğunu bilmiyorum ama
  • 17-12-2009, 16:12:08
    #5
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazıları kar elde edebilmeyle ilişkisi olduğunu söyledi de..nasıl olduğunu bilmiyorum ama
    alla alla :S

    acaba simdi insanları kandırmak mı o bazılarının dedigi onu iyi düsünmek lasım örnegin bi upload sitesi açarsanız gibisinden yada baska türlü, örnegin yazılmış ve para eder bir script şifreli bir sistemde, sizin sahibi oldugunuz seyi görmenizde kolay oldugu için alıp yani marez yapıp satmak gibi seyler mi
  • 17-12-2009, 16:22:28
    #6
    + Sı kullanıcılarının kolay erişimi olabilir.
    - Si ise eğer ***** türde bir dosya bulunuyorsa hosting şirketine şikayet edebilirler.
  • 17-12-2009, 16:37:48
    #7
    Kendi sunucunuza yuklemis oldugunuz oyunlar,programlar,videolar, bos bosuna alan kayip etmis olursunuz size kazandiracagi bir durum soz konusu degil. diger arkadasinda dedigi sekil dowloand linkleri olurse kendi sunucunuza yuklemis oldugunuz programlar hala dowloand ediliyorsa bu yarariniza olur, disarida vermis oldugunuz linklerde bir sorun yasamazsiniz, isin birde su kismina bakiniz siz ornek nod32 antivirusu yuklediniz sitenize serial crack vs seklinde dowloand adresinide sizin siteniz seklinde verdiginiz iste bu basinizi agritir nod32 mahkeme acma durumunda cok seyler kazanir, cunku size ait olmayan lisans,patent, li bir programi halka acmis durumuna dusuyorsunuz bence en guzeli baska sitelerin linkini vererek yola devam etmek sizin degil onlarin basi agrisin isin kisa ve ozu budur keyif sizin yinede, saygilar iyi forumlar
  • 17-12-2009, 16:44:32
    #8
    Kurumsal Üye
    Sadece dışa bağlı kalmamak ve içeriği kendinizin yönetmesi açısından +'sı var bence.
  • 17-12-2009, 17:34:16
    #9
    Hmm Peki