• 06-12-2009, 06:06:38
    #1
    Arkadaşlarım wp kullanıyorum.Temam explorer da sorunlu gözüküyor.Chrome ve Firefox ta iyi gözüküyor.Bu durum hite çok etki edermi?
  • 06-12-2009, 06:15:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eder. Sen ziyaretçi olsan bozuk bir sitede dolaşır mısın?
  • 06-12-2009, 06:16:40
    #3
    Bu tür tema hataları düzeltilebilirmi yoksa explorerdan kaynaklanan bi durummu ?
  • 06-12-2009, 06:20:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış hatırlamıyorsam dün de senin bi konun vardı bu tema üzerine.. Sitene girip temana bakmıştım, teman hiç güzel değildi.

    Bence değiştir temanı, kökten kurtul sorunlardan..