• 01-12-2009, 20:43:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar forum sitesine nevbar altına iki adet banner yerleştirmek istıyorum ama bunlar alt alt çıkıyor ekledığım zaman nasıl yan yana çıkmalarını sağlayabilirim.

    AŞAGIDAKİ GİBİ BİR KOT İLE YAPIYORDUM AMA BİRAZI SİLİNDİ VE KARIŞTI DÜZENLEYEBİLECEK VARMI

    <!-- Reklam Kodu Başlangıc-->
    <table width="100%" border="0">
      <tr>
        <th scope="col"><a target="_blank" title="Forex'i Temelden Öğrenin" href="http://www.witforex.com">
    <img src="http://www.witforex.com/banner/468x60_10.gif"></th>
        <th scope="col"
    
    "</embed></p></th>
      </tr>
    </table>
    <!-- Reklam Kodu BitiÅŸ-->
  • 01-12-2009, 21:07:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ysf_037 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar forum sitesine nevbar altına iki adet banner yerleştirmek istıyorum ama bunlar alt alt çıkıyor ekledığım zaman nasıl yan yana çıkmalarını sağlayabilirim.
    genişlik ayarlarını duzel
  • 02-12-2009, 23:30:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yokmu kimse
  • 02-12-2009, 23:32:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    <table>
    <tr>
    <td>reklam kodların</td>
    <td>reklam kodların</td>
    </tr>
    </table>
    Table kullanmayı pek bilmem ama böyle olması lazım.
  • 02-12-2009, 23:55:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yok bu ÅŸekilde deÄŸil
  • 03-12-2009, 00:10:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne alaka 2 tane hücre yan yana işte bu kodda olmayan nedir onu yazsan düzenlesek, senin verdiğin içinde silinen kodların ne olduğunu tahmin etmemiz gereken koddan daha iyi değilmi?