• 17-11-2009, 18:59:27
    #1
    Facebook hesabım kapanmıştı ancak mail attığımda böle bi mail geldi ne yapmam gerekiyor acaba... bilgisi olan varmı ?

    Hi,

    The Facebook Team has received your inquiry. We should get back to you soon. In the meantime, we encourage you to review our Statement of Rights and Responsibilities (http://www.facebook.com/terms.php) for more information.

    Thanks for contacting Facebook,

    The Facebook Team
  • 17-11-2009, 20:54:28
    #2
    Sanırım birisi şikayet etmiş sizi.
  • 17-11-2009, 20:55:45
    #3
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım birisi şikayet etmiş sizi.
    Yok zaten hesabım kapatıldıda

    ben mesaj göndermiştim o mesaj geldi .
  • 17-11-2009, 20:58:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kısaca "talebiniz alındı, yakında size döneriz" demişler.
  • 17-11-2009, 21:00:17
    #5
    manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısaca "talebiniz alındı, yakında size döneriz" demişler.
    Beni bu hesabımı açmak için ne yapmam gerekiyor yardımcı olacak arkadaş varmı acaba ?
  • 17-11-2009, 22:43:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    disabled@facebook.com mail çek
  • 17-11-2009, 22:45:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kolay kolay açılmaz arkadaşım o mesaj otomatik mesajdır
  • 17-11-2009, 22:49:18
    #8
    aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay kolay açılmaz arkadaşım o mesaj otomatik mesajdır
    Ben mesaj attıktan 15 dk sonra attılar ancak hocam
    kolay kolay açılmaz biliyorum sadece şansımı denemek istemiştim.
  • 18-11-2009, 14:08:07
    #9
    Yeni hesap ac Bosver ugrasma