• 15-11-2009, 18:21:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar benim hep aklımda soru işareti olarak kalan bu soruya tam olarak yanıt verebilirmisiniz..
    Normal bir siteden (e-ticaret vs deil) reklam harici para kazanmak mümkünmü ..

    eğer site iyi bi yere gelse bile reklam vermezse bişey kazanamazmı maddi anlamda veya bazı siteler çalışma şekli açısından az reklam ekleyebiliyo bunlar bedavayamı ugraşıyo bu soruların yanıtlarını bekliyorum bu işin ticari yönü nedir..
  • 15-11-2009, 18:29:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    her site para kazanacak diye bir sey yok hocam... Yani her açan para kazanmak için açmıyor
  • 15-11-2009, 18:38:31
    #3
    Evet haklısınız hocam ama bazı siteler gerçekten emek istiyo ve bu emeğin illaki bir karşılığı olması gerekir bedavaya yapılmaz.iyi gerçekten bi yere gelmiş bi sitenin orrtalama reklam geliri ne olur.Ticari olarak çok iyi kazanç getirirmi ?Suana kadar web site gelirinden en fazla ne kadar ücret gören var bilgilendirirseniz sevinirim..

    ____________________________
    Grafikeriz.ne| Tüm grafikerlerin buluşma noktası...
  • 15-11-2009, 21:12:21
    #4
    Dostum bende başkasının yalancısıyım doğruysada bilemem ama izlesene nin aylık geliri 300.000 tl yi geçiyormuş =)
  • 15-11-2009, 21:51:27
    #5
    büyük sitelerin bu gelirlerine şaşırmamak lazım
  • 15-11-2009, 22:12:09
    #6
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bende başkasının yalancısıyım doğruysada bilemem ama izlesene nin aylık geliri 300.000 tl yi geçiyormuş =)
    hönk

    ne para be deli eder adamı
  • 16-11-2009, 01:19:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    guzel para

    ozgun makaleden ziyade ozgun proje para getiriyor artık