• 13-11-2009, 11:55:57
    #1
    Hayirli günler Arkadaslar


    Bir arkadas r10 cu olmak istiyor lakin davetle olunabiliyormus galiba nasil dave edebilirim yada napmam lazim.

    Kendi sayfalari var
  • 13-11-2009, 11:57:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bozoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli günler Arkadaslar


    Bir arkadas r10 cu olmak istiyor lakin davetle olunabiliyormus galiba nasil dave edebilirim yada napmam lazim.

    Kendi sayfalari var
    Bende bir arkadaşımı üye yapmak istedim ama ücretsiz e-posta adreslerine davet gitmiyor.. alan adı varsa onun adresine davet gönderebilirsin.
  • 13-11-2009, 12:25:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/1059677998-post3.html

    Yazıma bakabilirsiniz.
  • 13-11-2009, 12:26:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/invites.php buraya gir eer davetiye hakkın varsa kendi internet sitesinden aldıı bir maile davetiyeyi yolluyabilirsin
  • 13-11-2009, 13:18:19
    #5
    paneline gir-invites e gir ordan davet et bukadar
  • 13-11-2009, 13:23:01
    #6
    Ben birini davet ettim hala pendingte. İst merkeze ulaşamadı
  • 15-11-2009, 13:46:12
    #7
    Hepinizden Allah ragzi olsun arkadaslar
  • 01-11-2010, 16:35:16
    #8
    Nasıl tekrar davetiye hakkı kazanabiliriz arkadaşlar ?
  • 01-11-2010, 16:37:06
    #9
    MERAKLI1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl tekrar davetiye hakkı kazanabiliriz arkadaşlar ?
    şimdilik başka kazanamazsınız