Hayirli günler Arkadaslar
Bir arkadas r10 cu olmak istiyor lakin davetle olunabiliyormus galiba nasil dave edebilirim yada napmam lazim.
Kendi sayfalari var
r10.net üyelik
8
●2.921
- 13-11-2009, 11:57:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende bir arkadaşımı üye yapmak istedim ama ücretsiz e-posta adreslerine davet gitmiyor.. alan adı varsa onun adresine davet gönderebilirsin.bozoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2009, 12:25:52Üyeliği durduruldu
- 13-11-2009, 12:26:14Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/invites.php buraya gir eer davetiye hakkın varsa kendi internet sitesinden aldıı bir maile davetiyeyi yolluyabilirsin
- 01-11-2010, 16:37:06şimdilik başka kazanamazsınızMERAKLI1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle