• 07-11-2009, 22:40:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sağda solda görüyorum bazı reklamları, şu şekilde >>

    Kameran var mı? Görüntülü Sohbet

    1 dakikada aşkını bul

    ece nin camını aç

    vesayre vesayre butürden reklamlar biraz saçma olmuyormu ? ben hiç görmedim rastlamadım ooo abi ne diyor şuna bi tıkla falan diyeni ? dedikleri şey hep yalan falan filan, bunları bildikleri halde bu reklam verenler neden bu yazıları kullanıyorlar
  • 07-11-2009, 22:43:18
    #2
    Sen merak etme o reklamları yiyip tıklayan bisürü kişi var.Demedi deme
  • 07-11-2009, 22:58:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Akıllanma değil. Bir yedikleri kazığı tekrar yemiyorlar. Değiştir yerler, Ayşeyi fatma yap tamamdır. Mavi renk yerine sarı kullan.

    Akıllansa bu reklam firmaları nasıl duracak ayakta? Ama tabi 2-3 seneki gibi kontür soygunluğu yok artık. Zaten kimse kalmadı kaptırmayan kontürünü.
  • 07-11-2009, 23:08:30
    #4
    Reklamları koyup, para kazanmak isteyenlerde suç. Bİze susmak, cahillere tıklamak yakışır.
  • 07-11-2009, 23:35:09
    #5
    Adtech de bir ara kontör reklamları yayınlarken bir ziyaretçi üye olmuş bana da 8 tl extra gelir sağlamıştı hala vicdan azabı çekiyorum.
  • 08-11-2009, 01:43:10
    #6
    Senin payışa 8 lira düştüyse adamı kaç para kazıkladılar acaba

    Dediğiniz gibi millet zaten akıllı reklamları biliyor ne olduğunu ama insandaki merak duygusundan kaynaklanıyor herşey.. Ben bile bazan girdiğim sitelerde tıklarım reklama hangi siteye gidiyo diye.