Arkadaşlar sağda solda görüyorum bazı reklamları, şu şekilde >>
Kameran var mı? Görüntülü Sohbet
1 dakikada aşkını bul
ece nin camını aç
vesayre vesayre butürden reklamlar biraz saçma olmuyormu ? ben hiç görmedim rastlamadım ooo abi ne diyor şuna bi tıkla falan diyeni ? dedikleri şey hep yalan falan filan, bunları bildikleri halde bu reklam verenler neden bu yazıları kullanıyorlar
İnternet Kullanıcıları Akıllandı Bence
5
●489
- 07-11-2009, 22:40:50Üyeliği durduruldu
- 07-11-2009, 22:58:45Üyeliği durdurulduAkıllanma değil. Bir yedikleri kazığı tekrar yemiyorlar. Değiştir yerler, Ayşeyi fatma yap tamamdır. Mavi renk yerine sarı kullan.
Akıllansa bu reklam firmaları nasıl duracak ayakta? Ama tabi 2-3 seneki gibi kontür soygunluğu yok artık. Zaten kimse kalmadı kaptırmayan kontürünü.
