Dinamik Menü Nasıl Yapabilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dinamik Menü Nasıl Yapabilirim ?
4
●
1.005
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Dinamik Menü Nasıl Yapabilirim ?
24-04-2007, 21:16:21
#1
CoMMaNDoS
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar Sitemin Menüsünü Açılır Menü Yani Şöyle Anlatıyım
Arkadaşlar Bu Joomla için Dinamik Menü
Tıkla indir
Üssteki Linkten Joomla için indirebilirsiniz ama asıL sorum joomla olmayan siteme html yada php olarak nasıl yapabilirim? ...
Bunun gibi
yada bunun
24-04-2007, 21:24:52
#2
AbaKus
Html için program var istersen gönderebilirim. çok kullanışlı ve basit
24-04-2007, 21:26:01
#3
TrueLove
AbaKus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Html için program var istersen gönderebilirim. çok kullanışlı ve basit
Programın adı neydi acaba basit menüler yapıcam da
24-04-2007, 21:29:20
#4
AbaKus
TrueLove adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Programın adı neydi acaba basit menüler yapıcam da
Sothink DHTMLMenu
http://img258.imageshack.us/img258/7955/90328116se4.jpg
24-04-2007, 21:51:59
#5
CoMMaNDoS
Üyeliği durduruldu
Tablo oluşturarakta yapabilirsin menü ama açılır menü olmaz işte bu "
AbaKus"
Arkadaşın verdiğinde açılır menüde eklenebiliyor sağoL "
AbaKus"
...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler