e-ticaret sitesi kurmayı düşünüyorum
3
●368
- 01-11-2009, 13:33:36sanal pos için bildigim bankalar yıllık 500 tl civarında bir para alıyorlar. ssl sertfikası ise 50 tl den başlıyor kalitesi ve garanti ücretlerine göre yükseliyor. e-ticaret yazılımı vs gerisini sen hesapla
- 12-11-2009, 11:34:04Vergi OLayı Şöyle hocam, sattığın mal misal elektronikse malı gönderirken fatura kesmek zorundasın ki sanal postla sattıysan veya kapıda ödeme kargoyla yaptırdıysan alan kişi fatura istemediyse gönderme zorunlulugun yok
kredi kartıyla satış olursa sitende fatura kesmek zorundasın ben bitkisel gıda takviye ürünleri satıyorum e-ticaret sitem var %8 kdv kesiyorum fatura devlete ay sonu muhasebecim var geliyor hesaplıyoruz veriyoruz şahıs firması kurabilirsin ltd şti a.ş gerek yok sorunların varsa başka pm atabilirsin...