Merhabalar,
Sitemde sanırsam virus var, otomatik hta ekliyor, silince bir daha ekliyor, içeriğini bozunca gene ekliyor, sadece hta adresini değiştirince düzeltmiyor, mecbur kendi adresimi yazdım. Hta cı oldum bir nevi. Bu virusu kaspersky bulamadı? Böyle bir virus olabilir mi? Google sitemi zararlı olarak kaydetmeden lütfen yardım edin, napmam lazım.
Edit: saçma değil mi, sadece adrese duyarlı değil, < karakterini silince bile original adresle ekliyor. google a yönlendiriyim en iyisi?
iframe gibi hta virusu de var mı?
3
●563
- 31-10-2009, 16:56:40Bu Konuyu alıntı yaparak kendi sitemde acıkladım gercektende tutuyor girip aynılarını yap ama eksiksiz yapman lazım ben 10 defa sildim yaptım olmadı en güzeli bunu yapmak
http://www.sizdeyiz.com/frm/viewtopi...159&p=203#p203