Tsarım sisce çok mu basit :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tsarım sisce çok mu basit :)
13
●
436
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Tsarım sisce çok mu basit :)
1
2
26-04-2026, 15:51:29
#10
picsumDEV
newQne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google stitch ten tasarım yardımı alın hocam gayet güzel tasarlıyor
google stitch iyiymiş.
artık yenilikleri takip etmek de bir zaman istiyor
Kiro da berbat hale gelmiş. eski hızı artık yok .
promt geliştirme denemeleri devam ediyor. opus 4.6 deniyorum :/
26-04-2026, 15:53:03
#11
newQne
kredi sorunu yaşıyorsanız aistudio.xiaomimimo.com burda mimo claw var 1 saatlik ücretsiz gayet hızlıdır
picsumDEV adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google stitch iyiymiş.
artık yenilikleri takip etmek de bir zaman istiyor
Kiro da berbat hale gelmiş. eski hızı artık yok .
promt geliştirme denemeleri devam ediyor. opus 4.6 deniyorum :/
26-04-2026, 15:55:48
#12
İbrahimH
Yapay zeka kokusu var biraz ayrıca mobil uyum yok.
26-04-2026, 16:00:49
#13
ArkaKreatif
okanaltun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet sıradan. Claude'a Selam yazınca zaten direkt bu tasarımı yapıyor.
haahahaha çok yaşa hocam ne güldüm
26-04-2026, 17:23:30
#14
ahmtcn37
claude design'a girip oraya biraz detaylı prompt verin güzel tasarımlar yapıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler