• 04-10-2009, 21:16:38
    #1
    Do�am�zda mesela böyle karakterler çıkıyo arkadaşlar ne bu çözemedim neden böyle oluyor.
  • 04-10-2009, 21:32:26
    #2
    uyumsuz karakterler yani..

    utf-8 le kodlarsanız sisteminizi bu sorun ortadadan kalkabilir.
  • 04-10-2009, 21:47:32
    #3
    Alıntı
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
    diye ekli indexte ama :S
  • 04-10-2009, 21:48:02
    #4
    sitenizi pmler misiniz
  • 04-10-2009, 21:54:23
    #5
    bu yazılar direk html içinde mi yoksa veritabanından mı çekiliyor, vt ise onu da utf8 yapın
  • 04-10-2009, 22:00:48
    #6
    Bunu
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
    Bununla değiştirirsen olması lazım
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">