Bu karakterler ne ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu karakterler ne ?
5
●
304
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Bu karakterler ne ?
04-10-2009, 21:16:38
#1
Isaret
Do�am�zda mesela böyle karakterler çıkıyo arkadaşlar ne bu çözemedim neden böyle oluyor.
04-10-2009, 21:32:26
#2
ZXZ
uyumsuz karakterler yani..
utf-8 le kodlarsanız sisteminizi bu sorun ortadadan kalkabilir.
04-10-2009, 21:47:32
#3
Isaret
Alıntı
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
diye ekli indexte ama :S
04-10-2009, 21:48:02
#4
ZXZ
sitenizi pmler misiniz
04-10-2009, 21:54:23
#5
EmreUnan
bu yazılar direk html içinde mi yoksa veritabanından mı çekiliyor, vt ise onu da utf8 yapın
04-10-2009, 22:00:48
#6
HayroLa
Bunu
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
Bununla değiştirirsen olması lazım
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler