• 26-09-2009, 16:49:01
    #1
    selamlar, mybb forumum var db sı cok eskiden di yeni kullanıcam fakat şifremi unuttum phpmyadmin den nasıl sıfırlayabiliriz yada başka bir yol? yardımlarınızı bekliyorum acil lütfen
  • 26-09-2009, 16:57:05
    #2
    conyel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar, mybb forumum var db sı cok eskiden di yeni kullanıcam fakat şifremi unuttum phpmyadmin den nasıl sıfırlayabiliriz yada başka bir yol? yardımlarınızı bekliyorum acil lütfen

    Asagidaki koddaki kullanici adi ve yeni sifre yi istedigin degerlere degistirdikten sonra, degisim.php yada baska bir ad ile sitene upload et, ve calistir. Boylece phpMyAdmin'e gerek kalmayacaktir. Scriptteki SQL'i phpMyAdmindende execute ederek sifreni degistirebilirsin. Isin bitincede silmeyi unutma.


    <?php
    require_once 'init.php';
    session_start();
    $username = "kullanici_adi";
    $password = "yeni_sifre";
    $ret = $db->Execute("UPDATE `{$tables['user']['name']}` SET `PASSWORD` = ".$db->qstr(encrypt_password($password))." WHERE WHERE `LOGIN` = ".$db->qstr($username)."");

    if($ret === false) {
    echo "Error : " . $db->ErrorMsg()."<br>";
    } else {
    echo "done";
    }
    ?>
  • 26-09-2009, 16:59:03
    #3
    Derbentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asagidaki koddaki kullanici adi ve yeni sifre yi istedigin degerlere degistirdikten sonra, degisim.php yada baska bir ad ile sitene upload et, ve calistir. Boylece phpMyAdmin'e gerek kalmayacaktir. Scriptteki SQL'i phpMyAdmindende execute ederek sifreni degistirebilirsin. Isin bitincede silmeyi unutma.
    <?php
    require_once 'init.php';
    session_start();
    $username = "kullanici_adi";
    $password = "yeni_sifre";
    $ret = $db->Execute("UPDATE `{$tables['user']['name']}` SET `PASSWORD` = ".$db->qstr(encrypt_password($password))." WHERE WHERE `LOGIN` = ".$db->qstr($username)."");
    if($ret === false) {
    echo "Error : " . $db->ErrorMsg()."<br>";
    } else {
    echo "done";
    }
    ?>
    teşekkürler hocam, hemen deneyeceğim tekrar tşk ederim
  • 26-09-2009, 17:00:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Php my admine giriş yapın, kullandığınız veritabanını seçin mybb_users tablosununun yanında ki simgenin yanına tıklayın karşınıza üye listesi çıkacaktır, düzenleme butonuna (kaleme) basın password kısmını fdd213df5f773593c282a12fe4467527 şeklinde değiştirin.
    şifreniz 123456 oldu yada fe37dfb0dab7121dc3d0b6ed485aa864 şeklinde değiştirin şifreniz admin12 olsun ikisde kesin çözüm geçmiş olsun
  • 26-09-2009, 17:02:10
    #5
    conyel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam, hemen deneyeceğim tekrar tşk ederim
    rica ederiz faydalı olursak ne mutlu bize
  • 26-09-2009, 17:04:27
    #6
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Php my admine giriş yapın, kullandığınız veritabanını seçin mybb_users tablosununun yanında ki simgenin yanına tıklayın karşınıza üye listesi çıkacaktır, düzenleme butonuna (kaleme) basın password kısmını fdd213df5f773593c282a12fe4467527 şeklinde değiştirin.
    şifreniz 123456 oldu.

    Arkadaş Phpmyadmin e giriş şifresini unutmuş giriş yapamıyormuş zaten
  • 26-09-2009, 17:05:41
    #7
    selamlar, tüm yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkür ederim.
    phpmyadmin e giriyorum fakat admin panele giremiyordum forumun, birçok arkadaşımız sağolsunlar yardımcı oldular.Şimdi deneyeceğim.teşekkürler tekrar.
  • 26-09-2009, 17:10:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Derbentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asagidaki koddaki kullanici adi ve yeni sifre yi istedigin degerlere degistirdikten sonra, degisim.php yada baska bir ad ile sitene upload et, ve calistir. Boylece phpMyAdmin'e gerek kalmayacaktir. Scriptteki SQL'i phpMyAdmindende execute ederek sifreni degistirebilirsin. Isin bitincede silmeyi unutma.
    <?php
    require_once 'init.php';
    session_start();
    $username = "kullanici_adi";
    $password = "yeni_sifre";
    $ret = $db->Execute("UPDATE `{$tables['user']['name']}` SET `PASSWORD` = ".$db->qstr(encrypt_password($password))." WHERE WHERE `LOGIN` = ".$db->qstr($username)."");
    if($ret === false) {
    echo "Error : " . $db->ErrorMsg()."<br>";
    } else {
    echo "done";
    }
    ?>

    Evet Aynen Böyle Benimde Başıma Gelmişti Sorun Giderilmişti
  • 26-09-2009, 17:23:02
    #9
    selamlar, yeni konu açmadan bir konuda da yardımınıza ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim.

    şimdi db vs. herşey tamam fakat açılışta hemen başka bir sayfaya yönleniyor onu iptal etmenin yolu var mı arkadaşlar?