• 14-09-2009, 05:14:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar webloader scrp kurulu sitelerimin kurulu olduğu vps me Litespeedin en son sürümünü kurdugum zaman hiç bir sitemde hata almazken v6 kurulu olan sitelerimin hepsinde ;

    Site error: the file /home/XXX/public_html/fonksiyon.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_4.4.so to be installed by the site administrator.

    hatasını alıyorum bu hatayı almamak için ne yapmalıyım acaba arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler...
  • 14-09-2009, 05:37:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sunucuya ioncube kurmanız gerekiyor, host sahibinden ioncube kurmasını isteyebilirsiniz...
  • 14-09-2009, 05:39:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    vps inde ioncube bileşeni mevcut değil..
    4.4 sürümünü kurmak için ;

    Alıntı
    Installing ionCube Loaderioncube kurulumu)

    komutları yazalım

    wget http://downloads2.ioncube.com/loader_downloads/ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    tar -zxvf
    ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    cd ioncube

    şimdi girdiğimiz dizinde ioncube-install-assistant.php adlı bir dosya var.onu sunucunumuzda bulunan ve aktif olan bir hesabın ana dizinine taşıyalım.

    cp ioncube-loader-helper.php /home/kullanıcıadi/public_html
    (kullanıcı adı yazan yeri hesabın kullanıcı ismi ile değiştirmeyi unutmayın.)

    şimdi browser ile o sayfaya gidiniz http://www.domaininiz.com/ioncube-loader-helper.php

    Çıktı şöyle olacakdır
    Quote:
    Analysis of your system configuration shows:

    PHP Version 4.3.3
    Operating System Linux
    Threaded PHP No
    php.ini file /usr/local/lib/php.ini
    Required Loader ioncube_loader_lin_4.3.so
    komutları yazalım

    cd ..
    mv ioncube /usr/local


    Şimdi php.ini dosyamıza girip değiştirmemiz gereken bir yer var.

    pico /usr/local/lib/php.ini

    ctrl + w komutuyla zend_extension ı aratalım
    ctrl + w:
    zend_extension


    şu satırı hemen alta ekleyelim

    zend_extension = /usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_4.3.so

    kayıt edelim ve çıkalım

    ctrl + X sonra Y ve enter


    Apache yi tekrar başlatalım

    /etc/init.d/httpd restart
  • 15-09-2009, 01:49:18
    #4
    arkadaşlar vps sahibine sordum zaten ionCube bende kuruluymuş:S ne yapmam gerek acaba?
  • 15-09-2009, 01:53:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar vps sahibine sordum zaten ionCube bende kuruluymuş:S ne yapmam gerek acaba?
    versiyon olayı ioncube de cok farkedıyor. sonucta şifreleme yazılımı.
    kac versıyonunu istiyosa ondan kurdur.
  • 15-09-2009, 01:54:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Not : alıntı ettiğim konu ioncube 4.3 versiyonu için..
    senin gereksinimin 4.4
  • 15-09-2009, 02:30:26
    #7
    autlaw yardımın için saol