Phpbb kurulu sistem var.Portal sayfasınıda kullanıyorum.Wordpess'e gecmeye karar verdim.Tasarım olarak herşeyi hallettim.Şimdi host işlemleri kaldı.Bundan sonra ne yapabilirim?İki cms sisteminin public html de olması problem yaratmaz mı acaba ?
Şuanki forumu subdomain e atmamın bir sakıncası olur mu ayrıca?
Teknik konuda bilginize ihtiyacım var
0
●256