Alan Adım ile Msn Alamıyorum ?
13
●1.921
- 12-09-2009, 06:42:37Üyeliği durduruldudomains.live.com 'a giriyoruz Get Started butonuna tıklıyoruz orada kutucuk göreceksiniz oraya http ve www girmeden siteadi.com tarzında domainizi girin Set up Windows Live Hotmail for my domain seçili olsun Continue butonu ile devam ediyoruz ve hotmail üye giriş penceresi gelecek oraya eskiden kullandığın bir msn hesabınla giriş yap ve mx ayarları verecek sana cpanel/whm/plesk neyse gir mx ayarlarına gel ve sana verdiği mx ile priority i 10 yap ve ekle (başka mx varsa o domainde onu kaldır) demin üye girişi yaptığımız hotmail penceresine geri dönüyoruz ve refresh butonuna tıklıyoruz oradaki panelden ben ekliyemiyorum hesap ama başkalarının üye olmasını aktif edersen sana verilen URL ile girip msn hesabı açabilirsin der
- 14-09-2010, 16:12:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkdaşlar site yasakli bir kelime olduğu için alamayacağini söylüyor
- gibi içeriğinde öyle ayrişan domainler varsa kabul etmiyor
2009 un konusu hortlattik ama googlede bu konuda ilk site - 14-09-2010, 20:24:00Üyeliği durdurulduSayfa bulunamadı diyor:SvoLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgili arkadaşlar konuyu aydınlatırsa seviniriz.