• 21-07-2025, 01:40:34
    #1
    Vite + React + TypeScript kullanarak 0'dan kodladığım web sitesi sizce nasıl olmuş? veritabanı olarak supabase kullanıyorum. içeriklerim tamamı dinamik şekilde veritabanında tutuluyor. admin paneli bulunuyor. panelde detaylı olarak blog yazısı, hizmetler, referanslar; ekleme,çıkartma ve düzenleme yapılabiliyor. LCP,CLS ve bilimum optimizasyonları eksiksiz. HTML seo yapısı kusursuza yakın durumda ( bence ). tasarımı da açıkcası hoşuma gitti. yorumlarınızı alabilir miyim?

    https://silly-seahorse-745c0d.netlify.app/

    admin paneli:

    Görsel 1:

    Görsel 2:

    Görsel 3:

    Görsel 4:
  • 21-07-2025, 01:42:40
    #2
    elinize sağlık güzel sade ve hoş olmuş
  • 21-07-2025, 01:44:45
    #3
    kozanfirmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinize sağlık güzel sade ve hoş olmuş
    teşekkürler hocam
  • 21-07-2025, 03:57:54
    #4
    çok iyi görünüyor. emeğine sağlık
  • 21-07-2025, 04:06:05
    #5
    Çok güzel görünüyor