• 04-04-2007, 00:53:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    anlatırsanız sevinirim.
  • 04-04-2007, 00:59:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sen kendi sitene karşı tarafın istediği linki koyuyorsun. oda senin link koyduğun siteye başka bir siteden link koyuyor. o oluyor.
  • 04-04-2007, 01:16:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    a b c siteleri var
    a sitesi ßenim
    adam ßæna b sitesini siteme link katmamı istiyor
    sonra adam b sitesine ne koyuyor orayı anlamadım
  • 04-04-2007, 01:20:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya karışmış sanırım

    google benm diyelim sana google.com u eklettiriyorum ama senin siteni google değilde yahoo ya ekliyorum.

    google ekleseydim seni karşılıklı olurdu.
  • 04-04-2007, 02:20:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hımm tamam saol yani karşılıklıdan daha iyi oluyor saol ^^
  • 04-04-2007, 02:27:57
    #6
    hayır çaprazdan daha iyi olur.
  • 04-04-2007, 03:50:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çapraz oluncamı iyi oluyor yoksa karşılıklı oluncamı
  • 04-04-2007, 04:05:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çapraz olunca
  • 04-04-2007, 05:02:26
    #9
    senin forumdem.com ve ahmet.com die siten var
    benimde ntie.com die sitem var

    Sen ahmet.com sitene benim ntie.com sitemi ekliyorsun
    bende ntie.com siteme senin forumdem.com siteni ekliyorum...
    Senin forumdem.com sitenden hiç bir siteye link vermediğin için ve ntie.com sitesinden link aldiğin için 2 karin oluyor..(Çapraz değişim bu )
    ama şöyle olsaydı.
    Sen forumdem.com 'dan ntie.com'a link versydin bende sana ntie.com dan link verseydim karşılıklı olurdu bununda fazla karı olmuyordu. (karşılıklı)

    Sonuç itibariyLe Çapraz yaparsan 2 karın oluyor
    Karşılıklı yaparsan 0,5 Karın oluyor.. tabi bu bir örnek oranlamadir, Herzaman çapraz link değişimi yapman senin için iyi olanıdır..
    Bundan dahada açıklayıcı birşey olmaz sanirim ßuna ßenzer ßir örneğide Gangstamonu vermiş tşkler..