• 07-08-2009, 17:56:18
    #1
    Arkadaslar bloguma müzik calar eklemek istiyorum . Fakat müzikleri ben kendim upload edecegim . Böyle bir script varmı acaba ?

    Birde müzik caları acılır kapanır yapmak istiyorum . Kodlarınıda verirseniz sevinirim .
  • 07-08-2009, 18:43:52
    #2
    was
    Üyeliği durduruldu
    imeem den yapabilirsin galiba
  • 07-08-2009, 19:24:02
    #3
    şarkıları bi ftp ne upload edersinde blogspota muzik koymak nerden diyosan yerleşimden gadget ekle tıkla html kodu ekle vardır ordan kodları yapıştırıp tamam dersin eklenmiş olur
  • 07-08-2009, 21:17:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://player.poqbum.com adresinde flash mp3 playerlar mevcut. Mp3 dosyalarını da http://www.fileden.com gibi bir siteye upload edebilirsin. Daha sonra upload ettiğin sitedeki linkleri poqbum.com adresindeki mp3 playera entegre edebilirsin.