otur nette bir sürü döküman var asp siteleri var hatalarını vs. oralara yazarsın çalış, kurs sertifika içinse ve düşüncelerin varsa iş bakımından al derim..
"İzmir" deyim bende ama asp ile ilgilenmiyrum daha doğrusu asp hoşuma gitmiyor.
Selametle..
ben kitap aldım da devamlı arabadayım tüpçü war bizim cmartesi boşum bi onu da kitaptan öğrenmeye çalışıom ama birisi anlatsa daha iyi olur yani para isterse fazla veremem ama genede bişiler ayarlarım çok öğrenmek istiyorum bilgisayar okuyorum seneye web programcılığı seçeyim dedim hocanında bilgisi yok orttada kaldım
Kitap Alsanda Olur tabi.ama kursa gitmeden önce biraz kurcala öğren soruştur irdele derim ben.Aspyi bende pek bilmiyorum yeni başladım Asp,php ye falan bende.Forumları Takip Ediyorum.