• 23-07-2009, 13:18:16
    #1
    Mrb arkadaslar elımde 500mb lık vb dbsi var fakat bunu bir türlu atamadım.Mysqldumper la denedım olmadı bigdump.php ile denedım bu hata yı verdi...

    Error at the line 4585: DELIMITER ;;
     Query: --
    --
    DELIMITER ;;
    
     MySQL: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'DELIMITER' at line 3
    Ne yapmam gerekıyr lutfen acıl yardım edin...
  • 23-07-2009, 13:26:54
    #2
    cpanelden aldn pleske kurmayımı denedin bendede ole olmuştu
  • 24-07-2009, 15:51:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynı hatayı ben de alıyorum, bunun çözümü nedir?
  • 24-07-2009, 16:38:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bunun çözümü çok basitmiş ama sizinki böyle mi olur bilmiyorum. Yedeğini aldığınız hosttan (vbulletin için konuşuyorum) yeni hosta geçerken config.php dosyanızı yeni hosta göre ayarlamazsanız bu hatayı veriyor (bende öyle oldu).
  • 24-07-2009, 17:01:06
    #5
    nasıl config.php i ayarlıcaz?
  • 24-07-2009, 18:04:57
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumda ücretli destek veren arkadaslar var. Tavsiye edebileceğim.
    Bütceniz varsa önerebilirim bir arkadas
  • 25-07-2009, 01:12:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben de yüksek boyutlu db mi taşırken başka yere, direk hosting şirketine gönderdim, onlar herşeyi yüklediler sorunsuz ve güvenli olarak, (tavsiye sadece)
  • 25-07-2009, 02:10:56
    #8
    ****** DATABASE NAME ******
    // This is the name of the database where your vBulletin will be located.
    // This must be created by your webhost.
    $config['Database']['dbname'] = 'Yeni oluşturgunuz db nin adı';

    bu ayarlarınızı yapmış oldgunuzdn emın olun
    ****** MASTER DATABASE USERNAME & PASSWORD ******
    // This is the username and password you use to access MySQL.
    // These must be obtained through your webhost.
    $config['MasterServer']['username'] = 'yenı kullanıcı adnız';
    $config['MasterServer']['password'] = 'yenı sıfrenız';

    bigdump.php
    ıcınde aynı sekılde yenı bılgılerınızı gırıceksınz