• 10-06-2007, 01:49:20
    #19
    CyBer[S] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abicim sistemi 1 hafta geri alsaydın _?
    çok uzun zaman olmuş diyo bu saatten sonra işe yaramaz.
    bence de satmaya çalış o dosyaları. veya bırak hatıra olarak kalsın.torunlarına hiç silemediğim o iki dosya dersin.
  • 10-06-2007, 01:56:52
    #20
    bir sitene o dosya isim ve uzantılarında 2 adet dosya oluştur. daha sonra sitene cute ftp ile bağlan ve bağlandıktan sonra sürükleyerek sağda açılan sitendeki dosyaları soldaki masaüstüne taşı. ve değiştir ya da rewrite de. ondan sonra dosyaların uzantılarını sil. ham dosya olarak görecektir. ve daha sonra ham dosyaları del tuşu ile sil ki çöp kutusuna gitsin. ve en sonra çöpü boşalt. olmassa artık yuh derim