• 11-03-2007, 18:14:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    mail felan yok.hayali bir mail oluşturup msn alıyoruz.bu adreslerle mail atamazsın, alamazsın.

    atarsın da normal bir şekilde değil.ama mail alamazsın, o kesin.
  • 11-03-2007, 18:17:06
    #11
    yurdum insanı
  • 11-03-2007, 18:31:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurdum insanı
    düzeltirsen sevinirim.bu ifade olumlu olarak kullanılmıyor.
  • 11-03-2007, 19:19:31
    #13
    yaw dogrulamakta ne var domain sendeyse 1 tane mail girişin varsa 2 dk sürer
  • 11-03-2007, 19:21:14
    #14
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama doğrulayamadın.
    konu başlıgı ney siteniz.com biraz düşünerek karar verelim
  • 11-03-2007, 21:51:16
    #15
    Üyeliği durduruldu
    serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurdum insanı
    hala düzeltmeni bekliyorum kardeş.
  • 12-03-2007, 09:20:28
    #16
    testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala düzeltmeni bekliyorum kardeş.
    yurdum insanı,
    turksev inde dediği gibi siteniz için
  • 12-03-2007, 18:03:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yaptırdığı apartmana, açtığı siteye adını veren yurdum insanı.keşke kullandığınız sözcüklerin, deyimlerin, kalıpların anlamını idrak edebilecek kadar iyi Türkçe bilseniz.
  • 12-03-2007, 18:28:17
    #18
    testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama msn'de adresleri kullanabiliyorum

    admin@msn.com'u forumdaki bir mod almış. admin@microsoft.com'u vermiyor. yahoo, ibm, nokia bunları da vermiyor.ama benim aldıklarımı msnde kullanabiliyorsun.
    admin@msn.com bak bakalım Doğrulanmış mı doğrulanmamışmı
    Doğrulanmıştır Ayrıca Yaptığımız sitelere kendi ismimizi vermiyoruz.. kendi adımız altında sitey yapıyoruz buna kişisel site diyoruz genelde Blog kuruyoruz .. yani bunun yurdum insanlığınla bi alakası yok .. bunu Bütün insanlat yapılar ozaman
    Dünya insanı tabiri kullanman Gerkli..