mail felan yok.hayali bir mail oluşturup msn alıyoruz.bu adreslerle mail atamazsın, alamazsın.
atarsın da normal bir şekilde değil.ama mail alamazsın, o kesin.
siteniz.com olarak msn alma
18
●3.421
- 11-03-2007, 18:31:52Üyeliği durduruldudüzeltirsen sevinirim.bu ifade olumlu olarak kullanılmıyor.serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2007, 19:21:14konu başlıgı ney siteniz.comtolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz düşünerek karar verelim
- 11-03-2007, 21:51:16Üyeliği durdurulduhala düzeltmeni bekliyorum kardeş.serdartaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2007, 09:20:28
- 12-03-2007, 18:28:17admin@msn.com bak bakalım Doğrulanmış mı doğrulanmamışmıtestere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Doğrulanmıştır Ayrıca Yaptığımız sitelere kendi ismimizi vermiyoruz.. kendi adımız altında sitey yapıyoruz buna kişisel site diyoruz genelde Blog kuruyoruz .. yani bunun yurdum insanlığınla bi alakası yok .. bunu Bütün insanlat yapılar ozaman
Dünya insanı tabiri kullanman Gerkli..
biraz düşünerek karar verelim