ama msn'de adresleri kullanabiliyorum
admin@msn.com'u forumdaki bir mod almış.
admin@microsoft.com'u vermiyor. yahoo, ibm, nokia bunları da vermiyor.ama benim aldıklarımı msnde kullanabiliyorsun.
admin@msn.com bak bakalım Doğrulanmış mı doğrulanmamışmı

Doğrulanmıştır Ayrıca Yaptığımız sitelere kendi ismimizi vermiyoruz.. kendi adımız altında sitey yapıyoruz buna kişisel site diyoruz genelde Blog kuruyoruz .. yani bunun yurdum insanlığınla bi alakası yok .. bunu Bütün insanlat yapılar ozaman
Dünya insanı tabiri kullanman Gerkli..